lördag 31 maj 2014

Håravfall? Skaffa barn! Svar finns i klippet.

Håravfall? Skaffa barn kan vara en quick fix!

Haha, jag var bara tvungen att dela med mig av denna fantastiska video. Anledningen till min humoristiska syn på tunnhårighet och håravfall är att jag vid en fas i mitt liv var tvungen att gilla läget.
Jag hade testat allt möjligt och det var nog bara tupé eller peruk kvar på listan över oprövade knep.

Nu kan jag än mer skratta åt min tid som tunnhårig eftersom jag inte längre behöver vara det. 
Det är även det som är anledningen till att jag startat denna blogg. Jag vill visa så många som möjligt att det faktiskt är möjligt att minska håravfallet och till och med få håret att växa tillbaka.

Jag tycker att denna reklamsnutt är toppen! 



3 kommentarer:

  1. Jag vill tipsa om Tugain 5%, ett botemedel mot håravfall som jag använt under många år som fungerat suveränt för mig. Vet även att många av mina bekanta använt sig av Mintop 10% och varit mycket nöjda med resultatet.

    Kan köpas på apoteket eller online, personligen så har jag alltid beställt ifrån denna sidan:

    http://www.apo101.net/haravfall

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Suveränt medel, rekommenderas!
    http://apot101.com/tugain_gel_5
    Jag körde 5% i början och sen 2 när håret började växa ut, litet tips! :)

    SvaraRadera
  3. En mycket omtyckt produkt är Viviere. Den mest sålda produkten i Norden om man vill dölja håravtall. Gå in och läs mer på www.viviere.se

    SvaraRadera