torsdag 29 maj 2014

Flinten kan bli reklamskylt - Tips för tunnhåriga

Här kommer ett tips för tunnhåriga - Jobba som reklampelare


Det gäller att vara flink om man är flint!

Den unge entreprenören Brandon Chicotsky uppfann en hemskt rolig och unik tjänst som heter
"Bald-logo" där han använder hans flint som reklampelare för företag som betalar honom 320 dollar per dag för att visa sig Austin, Texas.

Han har helt enkelt valt att göra det bästa av situationen efter att i ung ålder mist allt sitt hår.

Efter lanseringen av företaget har han blivit översvämmade med affärsförslag från alla möjliga företag. Brandon har dessutom planer på att anställa fler tunnhåriga personer som vandrande reklamskyltar och försöka att expandera till andra städer.














http://www.baldlogo.com

1 kommentar:

  1. Jag vill tipsa om Tugain 5%, ett botemedel mot håravfall som jag använt under många år som fungerat suveränt för mig. Vet även att många av mina bekanta använt sig av Mintop 10% och varit mycket nöjda med resultatet.

    Kan köpas på apoteket eller online, personligen så har jag alltid beställt ifrån denna sidan:

    http://www.apo101.net/haravfall

    Lycka till!

    SvaraRadera