fredag 30 maj 2014

I brist på hår får man använda skallen - Medicinsk tatuering

Medicinsk tatuering, kan det vara något?

Det gäller att göra det man kan om man lider av håravfall och redan i tidig ålder börjar bli tunnhårig.
Här kommer lite roliga idéer som jag snubblade över.


Hi-Style, En inovativ studio för medicinsk tatuering i England har hittat ett sätt att locka många kunder.
Dom tatuerar helt enkelt in hår, eller rättare sagt, de tatuerar små svarta prickar som ser ut som snaggat hår. Det tar ca tre timmar att få frillan tatuerad och det krävs att man kommer tillbaka för att underhålla färgen med jämna mellanrum.

medicinsk tatuering hår













Om du istället för hår vill tatuera in konst på knoppen så kan man göra som den engelska konstnären Philip Levine. Han valde att agera vandrande konstmuseum med en massa olika verk gaddade på flinten. Detta ledde senare till en ny konströrelse som kallas "headism"

tunnhårig



2 kommentarer:

  1. Jag vill tipsa om Tugain 5%, ett botemedel mot håravfall som jag använt under många år som fungerat suveränt för mig. Vet även att många av mina bekanta använt sig av Mintop 10% och varit mycket nöjda med resultatet.

    Kan köpas på apoteket eller online, personligen så har jag alltid beställt ifrån denna sidan:

    http://www.apo101.net/haravfall

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag rekommenderar denna förberedelse https://nplink.net/ttzczhn1

    SvaraRadera